Věštění z karet

Nahlédněte do svého osudu, poznejte budoucnost. Získejte nový pohled na problém. Nechejte si poradit s životními situacemi. K věštění potřebuji klientovo křesní jméno a celé datum narození pro lepší napojení.

Nejprve začínám všeobecným výkladem, abych si udělal přehled o tom, kdo přede mnou sedí a co řeší. Minulost a přítomnost jsou základ, protože klienta dokážu ubezpečit, že je ve správných rukách. Následuji blízkou a vzdálenější budoucností. Pojem individuální je propojen s celou mou prací, protože každý výklad, stejně jako klient, jsou originální a řešení, situace a časová osa jsou různorodá. Pro někoho je výklad karet na půl roku, pro jiného jsou to věci na desítky let.

Karty jsou v tomto případě svými pány a říkají to, co je potřeba říct klientovi. Nejsem v kategorii kartářů, kteří říkají to, co klient chce slyšet, ale to – co potřebuje slyšet. Po velkém všeobecném výkladu se podívám v menších výkladech zvlášť na jednotlivé věci, problémy a otázky zvlášť a snažím se věci ještě jednou zanalyzovat, ať klient odchází s co možná nejlepší a nejkomplexnější odpovědí.

Věštba není zavazující, že se to tak musí stát, ale je to rada i varování. Karty odpovídají na to, co potřebujeme slyšet. Varují a upozorňují na skryté věci, které se staly nebo se už dějí. Dokážou upozornit na to, že se k nám něco blíží a pokud se nám to nelíbí, tak dají i radu, jak se dané věci vyhnout.

Online výklad karet – stejně jako osobní formy, tak je možnost i výkladu karet přes aplikace Viber a WhatsApp, případně telefonicky. Jedná se o hodinový výklad karet, při kterém potřebuji křestní jména a data narození Vás a případně Vašich blízkých. Je také dobré si sepsat otázky a témata, které chcete řešit a zeptat se na ně. Volám já Vám. Telefonování do ciziny jen přes viber a whatsaap. Skype nepoužívám a nebudu používat. Platba probíhá předem na bankovní účet (ČSOB/ERA/MBANK). Platební údaje posílám obrate v SMS.

Věštění u Vás – je Vás 5 a více? Tak mi zavolejte a domluvíme se! Pravidelně jezdím do Ostravy, Krnova, Vysočinu.